duminică, 12 februarie 2012

Cum am ajuns eu la turistor...

... fiecare dintre membrii Turistor are o poveste de impartasit despre cum a ajuns sa faca parte din marea noastra familie - pentru multi dintre noi familie la propriu :)).
Aceasta postare este o invitatie pentru toti turistorii: adaugati cate un comentariu cu amintirile legate de cum ati infiintat acest club, cum ati aflat despre club, prima/primele iesiri cu grupul. In acest fel vom reusi sa ne cunoastem mai bine intre noi (cei care au infiintat clubul si cei mai noi) si ne vor cunoaste si posibilii viitori turistori.

Un comentariu:

Adriana spunea...

Prin anii 2000-2001 cautam in Iasi un grup cu care sa merg la munte. Pana atunci mersesem in formatie redusa si dupa multe cautari, datorita internetului, am gasit Turistorul. Pe atunci era un site al Turistorului unde erau postate diverse povestiri ale membrilor. Printre altele era si o rubrica “cum am ajuns eu la Turistor” unde am citit cu mare placere povestile lor. Cei mai vechi turistori isi aduc aminte! Sedintele de marti seara se tineau in sala Azur de la CCS. Atunci am cunoscut Turistorul dar nu am mentinut legatura. Dupa o perioada l-am reintalnit pe Doru Platon la o intrunire speologica si in felul asta am reluat legatura cu Turistorul.