duminică, 6 noiembrie 2011

Toamna in Ceahlau - octombrie 2011

FOTO: MIHAELA BURLACU











































































































































































































































FOTO: SORIN UNTU

































































































































































































































5 comentarii:

Radu Oniche spunea...

foarte frumos... iar ceata mi-a amintit de plimbarea mea prin Ciucas.... acum ploaie, acum soare , acum ceata de o tai cutitul,,,,si Babele stateau la sfat....asemenea parca Clailor lui Miron:))

CIPRIAN spunea...

SUPERB!

Masaj erotic Constanta spunea...

Doamne, cat e de frumos !! E fascinant peisajul de toamna... aproape ca imi place mai mult decat vara... desi, vara imi place mai mult ca anotimp...

Aurel Pistolea spunea...

Frumoase momente am trait si vom trai impreuna in Ceahlau. Aici am fost, pe aripile muzicii, in MADAGASCAR si cine stie pe ce plaiuri vom mai ajunge. Sper ca ne vom intalni, acum pe 1 Decembrie, cu ceata toata. Sper sa avem timp frumos.

Aurel Pistolea spunea...

Anuntati-ma va rog daca plecati.Va las numarul meu de telefon: 0751787888